onsdag 3 oktober 2007

Sååå irriterande...

Jag blir snabbt irriterad både på gott och ont, vissa dagar är ju värre än andra men för det mesta så försvarar jag mig själv med att man måste ju förbaske mig kunna ställa lite krav på samhället och sina kära medmänniskor!
Idag efter jobbet skulle H och jag äta middag, vi har alltid lika svårt att enas om VAR men till slut slank vi in på en liten italiensk restaurang som verkade helt okej, problemet var bara att allt gick så TRÖGT, väntade säkert en halvtimme innan maten kom in och då kom först min bolognese men H fick vänta ytterligare 10 minuter :((((, ångrar att vi inte klagade lite mer högljutt men vi lär inte komma tillbaka, basta!(Gott rödvin dock...)

Skönt att vara hemma nu, krypa upp i fåtöljen och kolla tv och blogga lite ;). Jag har ett 20-talet favoritbloggar som jag kollar igenom varje dag, en del av dem har jag länkat till lite längre ner på sidan, men en blogg som inte ligger där är Magnus Ugglas som verkligen kan rekommenderas, gapskratt utlovas :))))

Nu; lite mer nätsurfande, ska kika in på Hotel Avalons hemsida och drömma mig bort i en lyxsvit :), den bloggande sportjournalisten Patrik Ekwall (kolla hans blogg bland mina favoriter) kallar detta hotel för mycket svårt och det brukar betyda att det är värt kolla.

Ajöken och skriv gärna några kommentarer!

Inga kommentarer: