tisdag 2 oktober 2007

Nytt jobb?

I dag fick jag en telefon på jobbet som jag trodde skulle dröja några dagar innan den kom...är på jakt efter nytt jobb och mailade igår in min CV till en vikariebyrå som jag har blivit tipsad om. Svaret kom rekordsnabbt och jag ska möta en dam som heter Sonja på Tisdag :) då gäller det att visa sig från sin bästa sida....;)

Annars; En vanlig arbetsdag, har handlat lite mat på hemvägen och väntar på H som har varit på konferans över dagen i Aalborg i Danmark. Lite sugen på att köpa ny musik från iTunes...men jag vet att när jag börjar så är det inget stopp! Men vi får se.....

I morgon har vi tänkt att se Jodie Foster's nya film "The Brave one", ingen solskenshistoria precis men den verkar spännande och tänkvärd och det är (nästan) alltid värt att se miss Jodie "suck"

Ok, nu blir det lite middag,

Ha det bra gött fölk :)

Inga kommentarer: