lördag 6 oktober 2007

Gräsänka blues....

I'm solokvist i helgen, H har åkt till sina föräldrar, själv ska jag försöka att förbereda mig inför min "jobbintervju" med vikariebyrån på tisdag.."nervös". Känner också att jag börjar bli lite förkyld så här gäller det att kurera sig! Tillsammans med c-vitamin och varmt te med honung så måste den bästa medicinen absolut vara "Halloween"/28 weeks later och 4400" or am I wrong?
Fint höstväder i Oslo men inte mer än ca 7 +, just nu kunde jag ha tänkt mig massa regn och blåst utanför fönstret, hade liksom passat lite bättre......

Anyway, har lagt till ett par "nya" favvobloggar på min lista, check them out!

Ha en fin lördag och det finns INGEN anledning att ha dåligt samvete för att ni ligger på soffan, kollar tv och äter chips! ;)

later

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Lotta! Her er en blogg jeg tror du vil like: http://www.babben.com/babbel.php

Pussokraaaaam!