torsdag 8 november 2007

Life is a rollercoaster...

Jäklar i min lilla låda! Idag är det EN MÅNAD sen jag bloggade sist....tragiskt....till mitt försvar ska sägas att jag varit sjuk nästan hela tiden, influensa/bronkit mm :( Har inte haft varken överskott eller lust att skriva men nu hoppas jag att det ska bli ordning på torpet igen!

I mitt senaste inlägg skrev jag att jag skulle på intervju hos en vikariebyrå, det var ett helt ok möte men det har inte hänt så mycket på fronten efter.....men idag fick jag ett samtal från samma byrå och nu hade de en potensiell "kund", får svar om ett par dagar..hoppas hoppas!

Annars, mycket bra filmer och musik som kommer hela tiden, jag får alltid panik när jag inte hinner eller orkar gå på bio och vissa filmer bör ses på stooooooor duk.....eller hur? ;)

Tv-serier som får upp humöret är svt's "Mia och Klara" och "Centralskolan" , sistnämda med underbara Filippa Bark aka Sissela Benn, hörde i en intervju att hon flyttar till Stockholm och ska sätta upp en show i Uppsala i höst!

Yes my friends, dags att dra sig tillbaka, hoppas vi hörs snart igen :)

ajö

Inga kommentarer: